از سید علی صالحی....

خرید بک لینک

یکشنبه نوزدهم تیر ۱۴۰۱ - 1:17 - نسیم.... -

چقدر خوب است

که ما هم یاد گرفتهایم

گاه برای ناآشناترین اهل هر کجا حتی

خواب نور و سلام و بوسه میبینیم

گاه به یک جاهایی میرویم

یک درههای دوری از پسین و ستاره

از آواز نور و سایهروشن ریگ

و مینشینیم لب آب

لب آب را میبوسیم

ریحان میچینیم

ترانه میخوانیم

و بیاعتنا به فهم فاصله

دهان به دهان دورترین رویاها

بوی خوش روشناییِ روز را میشنویم

باید حرف بزنیم

گفت و گو کنیم

زندگی را دوست بداریم

و بیترس و انتظار

اندکی عاشقی کنیم

نسیم صبح زندگی...

ما را در سایت نسیم صبح زندگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: يکشنبه 2 مرداد 1401 ساعت: 15:05

صفحه بندی