نگاهت به طراوت باران ، آیینه ای است برابر دریا. و چشمانت آیینه دار صداقتی است بی مرز.
در کار انتشار عاطفه و صداقت ، جان از نگاه تو مست می شود.
در مینای طهوریست به طلعت خورشید رندان جرعه نوش سایبان دستانت را حسرت می برند . تا جامی مگر بر آتششان ریزی .
به عشق چندان نزدیک ایستاده ای که سر انگشتانت را با کیمیا قرابتی است شگرف.و فاصله سنگ تا گوهر در امتداد دستان تو اندک است.
آمیزگار رنج و صبر ، در تو کرامتی است نجیب که رسول وار در آیشی هماره
رنگ ماندگار محبت را در چشم کودکان گریز پا نقش می کنی .
زمزمه ات چه زیباست...........روزت مبارک
نسیم صبح زندگی...